היתרונות של שפי

Just in time
SHEFIPACK פועלת במדיניות של בוטיק תעשייתי. כושר הייצור הגדול של החברה בשילוב הטכנולוגיות החדשות, מאפשרות לכל לקוח להזמין את הכמות הנדרשת לו בכל רגע נתון של אריזות או סטנדים ואביזרי קד"מ בהתאמה אישית, ולחסוך בעלויות הגבוהות של אחסון מלאים בשטחים מוגנים. שרות זה מתבסס על קיום קשר רציף עם הלקוח והכרת כל צרכיו ודרישותיו באמצעות כל המחלקות בשרשרת האספקה של מוצרינו – מסוכן המכירות, תומכות המכירה, מחלקת פיתוח המוצרים, מערך הייצור ועד הלוגיסטיקה שאחראית על שינוע המוצרים בהתאם לציפיות הלקוח.שירות זה קיבל חיזוק משמעותי בשנת 2017 בעקבות רכישות מכונת הדפוס הדיגיטלית Single pass ומכונות חיתוך נוספות שתרמו ליעילות בתהליך הייצור וקיצור זמני האספקה. בזכות היכולות הייחודיות הללו ומהירות ההדפסה ניתן להזמין אריזות או תצוגות ואביזרי קד"מ עם גרפיקה מתחלפת המתאימה בעיקר ליצואנים הפועלים במדינות שונות ובשפות שונות בעולם ולקבלם בפרק זמן מהיר.
מחלקת פיתוח מוצרים – פוגשים אותך על שולחן השרטוטים
מחלקת הפיתוח של החברה מתרגמת את הצרכים של כל לקוח ברמה השיווקית, הלוגיסטית והכלכלית לכדי פיתוח אריזה ייעודית ואופטימלית. פיתוח האריזה מתבצע ע"י צוות רב-תחומי שמטרתו להמציא את הדור הבא של האריזה כך שתהיה מושכת יותר, חסכונית יותר, עמידה יותר וחכמה יותר.מעצבי המוצר מיומנים בכל מרכיבי שרשרת האספקה של המוצר וכבר בשלב התכנון הם נותנים את הדעת לנושאים קריטיים כמו מטרת האריזה, סוג הקרטון, רמת ההגנה הנדרשת, נפח אופטימלי למשלוח יבשתי ו/או ימי, משקל ועמידות האריזה, אופן ההובלה וכדומה.
כל מוצר נבדק בסימולציה לפני הורדה לייצור בכדי להבטיח את התאמת האריזה למוצר, לעיתים מבחינה שיווקית באריזות מדף בעלות מאפייני מכירה ולעיתים מבחינת עמידות האריזה באם היא משמשת לשינוע מספר רב של מוצרים.
סטודיו In House
המעצבים של SHEFIPACK יודעים ומבינים מה זה קריאטיב פורץ דרך ומה הערך האדיר שיש לחזות האריזה על יכולת הלקוח למקסם את המכירות שלו הן למפיצים שלו והן ישירות לצרכן הסופי. צוות המעצבים הינם בעלי ידע, הבנה וניסיון רב שנים בתכנון ועיצוב אריזות קרטון ותצוגות ממגוון חומרים.אנשי הסטודיו עובדים בשיתוף פעולה עם מעצבי המוצר של הלקוח, חברות מיתוג ומשרדי פרסום ולעיתים משמשים כמבצעים לגרפיקה בהתאם לבריף שהתקבל. המעצבים יוצרים ומבצעים גרפיקות באמצעות תוכנות גרפיקה מתקדמות והדמיות תלת מימד לאישור הלקוח.
מכונת הדפוס הדיגיטלית ה-Single pass מאפשרת איכויות הדפסה על קרטון וחומרים אחרים שטרם נראו בענף הקרטון ומוצרי התצוגה למיניהם. המעצבים שלנו יודעים כיצד למקסם את איכויות ההדפסה הדיגיטלית בטכנולוגיה החדשה ויוצרים אריזות ותצוגות במראה שאין שני לו בברק, באיכות, בצבעוניות וביופי.
שירות – עושים הכל למענכם
הסביבה התחרותית בעולם העסקי המודרני, מחייבת אותנו לתגובתיות מהירה וגמישות באספקת אריזות ותצוגות בלוח זמנים קצר. אחת מאבני היסוד העיקריים של SHEFIPACK היא מתן שירות אישי, מקצועי, מסור וגמיש עבור כלל לקוחותינו.SHEFIPACK שואפת תמיד להוות עבור לקוחותיה כ-One Stop Shop ומציעה מכלול רחב של פתרונות אריזה, מאריזות מדף ועד אריזות מאסטר לשינוע, וכן מגוון רחב של תצוגות ואביזרי קד"מ.
סוכני המכירות שלנו מקיימים קשר אישי ורציף עם הלקוח ומכירים את כל האתגרים העומדים בפניו. על בסיס הכרות זו ותרבות הניהול בSHEFIPACK, מתאפשר ללקוחותינו ליהנות מליווי ומעקב אישי ישיר של מערך ההזמנות אשר זמין תמיד לבצע שינוים בהתאם לצרכים המשתנים – הן באריזות, בלוחות הזמנים ובשילוח המוצרים.
כל המחלקות בשרשרת האספקה של SHEFIPACK מגויסות לספק פתרונות יצירתיים בהתאם לאתגרי הלקוח, החל מסוכן המכירות, תומכות המכירה, מחלקת פיתוח המוצרים, מערך הייצור ועד הלוגיסטיקה שאחראית על אספקת המוצרים. אנו יודעים לספק ללקוחותינו תמונת מצב מלאה על התקדמות הזמנתם בזמן אמת, ולעיתים לפעול במשמרות מסביב לשעון בהתאם למידת הדחיפות של המוצר ללקוח.
30 שנה של מצוינות
ניסיון של 30 שנה של SHEFIPACK מאפשר להציע ללקוחותינו יכולות מעוררות התפעלות בתחום פיתוח פתרונות אריזה, תצוגות ואביזרי קד"מ. אנו מספקים פתרונות אריזה Tailor made לפי הצרכים והדרישות הייחודיים של כל לקוח, תוך שימת דגש על יחס עלות תועלת, המראה החזותי של האריזה, ייעוד האריזה, ובעיקר הגנה על מוצריהם. מחלקת המחקר והפיתוח של החברה מתרגמת את הצרכים של כל לקוח ברמה שיווקית, לוגיסטית וכלכלית לכדי פיתוח אריזה ייעודית ואופטימלית.SHEFIPACK שומרת על יחסים ארוכי טווח עם לקוחותיה הרבים, מלווה ומתאימה עבורם פתרונות אריזה ותצוגה בהתאם לאתגרי הייצור והשיווק שלהם. מוניטין זה נוצר באמצעות ייצור בטכנולוגיות החדשניות ביותר, צוות עובדים ותיק ועתיר נסיון, חתירה לאיכות ללא פשרות ועמידה בתקנים בינלאומיים, אמינות, מסירות, שקיפות ושירותיות מעל לכל.
חדשנות טכנולוגית בתצוגות
SHEFIPACK חותרת בכל עת למציאת דרכים חדשות בייצור תצוגות ואביזרי קד"מ באופן שייעל את תהליך הייצור ויתרום לקיצור זמני האספקה ללקוחות, יוזיל את העלות הסופית, וכל זאת תוך שמירה על אספקת מוצר איכותי ועמיד.בעקבות היכולות יוצאות הדופן של מכונת הדפוס הדיגיטלית Single pass שנרכשה בשנת 2017, מסוגלת חברת SHEFIPACK לעמוד במהירות הגבוהה בישראל של ייצור לוחות מודפסים ממגוון חומרים רחב. יכולות אלו מאפשרות ייצור של מעמדי תצוגה בשילוב מגוון רחב של חומרים כמו קרטון גלי, PVC מוקצף, קאפא, עץ ומתכת.
אנו שואפים לייצר מעמדי תצוגה באופן שיקל ביותר על לקוחותינו בשינוע ובהקמה. מעצבי המוצר בסטודיו שלנו פועלים לעצב תצוגות שיגיעו ללקוח בחלק אחד מקופל, תוך שימוש במחברים מפלסטיק אשר מסייעים בהקמת מעמד התצוגה בנקודת המכירה.
שימוש מופחת בדבקים ומעבר לשימוש במחברים ותומכי מדף מפלסטיק תורמים לעמידות גבוהה של מעמד התצוגה ומבטיחים שאינו יקרוס או יתפרק בשל ליקויי הדבקה אפשריים בתהליך הייצור. עמידות זו באה לידי ביטוי גם בעומסי משקל, חשיפה לתנאי מזג האוויר ברשתות השיווק ולפגמים שיכולים להיווצר בשינוע המוצר לנקודת המכירה.
בהדפסה הדיגיטלית אנו משתמשים בדיו UV, אשר מספק למוצר מראה מבריק ונוצץ במיוחד, ובכך יוצר בולטות ונראות יוצאות דופן בנקודת המכירה.